Back

A reciclaxe

Nas aulas de Educación Infantil de 5 anos traballamos a RECICLAXE.

E con moita ilusión e imaxinación, os nosos alumnos crearon un fermoso conto para animar a todos a colaborar no coidado do noso planeta.

Lembrade que todos podemos colaborar neste coidado.

PROFESORA PURI GONZÁLEZ

Mestra de Educación Infantil