Arcas Reales acolle o encontro de formación docente en competencia lingüística e matemáticas
O encontro tivo lugar do 22 e 23 de setembro na residencia lasaliana de Arcas Reales, en Valladolid.
Na xornada participaron máis de 50 docentes de Educación Infantil e Primaria dos centros educativos da zona noroeste.
O Novo Contexto de Aprendizaxe segue dando pasos e facéndose un oco no desempeño profesional dos educadores lasalianos. Unha nova maneira de ensinar para que os mozos de hoxe ofrezan a mellor resposta ao mundo no que viven e atopen o seu lugar e a súa vocación futura; e como calquera boa casa, os alicerces e a estrutura base é fundamental para o resto da construción, e por esta razón é esencial seguir afondando e afondando sobre elementos esenciais da educación como é a linguaxe e as matemáticas.
Desde o claustro docente da Facultade de Educación e Ciencias Sociais do Centro Universitario La Salle (Madrid), e baixo a batuta da Dra. Irune Labajo -experta en competencia comunicativa e lingüística-, traballáronse algunhas dimensións como os procesos de lectura e escritura, a lectoescritura no contexto NCA, diferentes modelos de lectura oral e ditados e métodos para a animación lectora e o faladoiro.
Xunto a este primeiro relatorio, e da man da Dra. Mónica Ramírez -experta en competencia matemática-, os asistentes tamén tiveron a oportunidade de seguir afondando na traxectoria de aprendizaxe dos números naturais, o cálculo baseado na subitización a través do uso do rekenrek, as novas estratexias de modelización e cálculo e o uso das regretas de Cuisenaire para traballar conceptos e propiedades numéricas. Un abanico amplo para seguir dando forma e criterio á educación do século XXI.
—
Dra. Irune Labajo (Competencia Comunicativa e Lingüística.
Dra. Mónica Ramírez (Competencia matemática).
Ambas as relatoras forman parte do claustro da Facultade de Educación e Ciencias Sociais do Centro Superior de Estudos Universitarios La Salle de Madrid, onde desenvolveron gran parte do seu labor docente e investigador. Ademais, no marco de desenvolvemento do Novo Contexto de Aprendizaxe, lideraron os equipos correspondentes para a definición dos marcos competenciais respectivos, así como o desenvolvemento dos procesos de transferencia progresivos, seguindo a folla de rota distrital para o despregue do NCA.